laadpaal-768x518

Partner worden?

De ontwikkeling van elektrische auto’s gaat razendsnel. U als wagenparkbeheerder, leasemaatschappij of verkoper bij een autobedrijf krijgt veel vragen. Het laatste wat u dan wilt, is u verdiepen in de technische informatie voor laadoplossingen. Wij kunnen ons dan ook voorstellen dat het fijn is om een partij naast u te hebben die (toekomstige) elektrische berijders goed onderbouwd en gedegen advies geeft.

 

Veel gestelde vragen zijn

  • Welke laadpaal of wandlader is geschikt voor mijn situatie?
  • Hoe zit het met de stroomaansluiting op mijn zakelijk adres of woning?
  • Welke kabel moet er getrokken worden en wie legt dit aan?
  • Wat als het laadpunt storing heeft?
  • Hoe zit het met de stroom die geladen wordt door mijn zakelijke auto?

 

Service van begin tot eind

Ecoleon gaat veel verder dan het leveren van producten. Wij begeleiden uw en onze klanten van A tot Z. Van oriëntatie tot aan de installatie en het onderhoud. We onderscheiden ons door onze procesaanpak in 5 stappen, waarbij service en ontzorgen de boventoon voert.

Stap 1 - oriëntatie en opname

Samen met de berijder kijken we welke laadoplossing geschikt is. Daarbij kijken wij ook vooruit. Zo is de berijder met de aanschaf van een laadoplossing ook goed ingericht op de toekomst. Een passende oplossing voor nu én later!

Tijdens een beknopte schouw of aangeleverde uitgangspunten per e-mail kijken wij naar de mogelijkheden en de aanwezige stroomvoorziening. Op basis van al deze informatie kunnen wij gericht advies geven.

Stap 2 - advies en kostenopgave

Alle verzamelde informatie leidt tot een sluitend advies voor een laadoplossing met bijbehorende installatiemogelijkheden. De berijder ontvangt van ons een offerte per e-mail. Wij lichten deze, indien nodig, persoonlijk toe.

Stap 3 - opdrachtverstrekking

Het advies sluit aan op de wensen van de berijder en de orderbevestiging is ondertekend. Gefeliciteerd! De berijder is nu slechts enkele stappen verwijderd van een toekomstgerichte laadoplossing in de buitenruimte!

Stap 4 - planning 

Wij gaan direct aan de slag met het bestellen van de laadoplossing en het plannen van de bijbehorende werkzaamheden voor de installatie. Er wordt gezorgd voor de juiste afstemming tussen alle partijen.

Er wordt een afspraak gemaakt over de datum waarop de laadoplossing wordt geleverd en wanneer de benodigde werkzaamheden voor de installatie kunnen worden uitgevoerd. Wij zorgen dat de laadoplossing geïnstalleerd wordt en brengen de administratieve koppelingen tot stand.

Stap 5 - onderhoud en beheer

Mocht er toch nog een storing aan de laadoplossing zijn, dan is er geen reden tot paniek! Ecoleon biedt aan al haar klanten het eerste jaar kosteloos een Garantie Plus Abonnement aan. Daarna kan het abonnement, tegen een vaste kleine vergoeding per laadoplossing, voor vier jaar omgezet worden naar een full service dekking. Storingen kunnen dan op afstand verholpen worden. Tevens zijn het onderhoud inclusief het vervangen van onderdelen en voorrijkosten inbegrepen.

 

Voordelen om met Ecoleon in zee te gaan

  • Onze procesaanpak: service van begin tot eind!
  • Merk onafhankelijke oplossing.
  • Geen abonnement, alle kosten in één keer en daarna via een leaseconstructie.
  • Zakelijke klanten krijgen 1 systeem met 1 platform.
  • Geen maandelijkse kosten.
  • 1 partij voor advies, aanleg, nazorg en service.
  • Automatische koppeling met alle brandstofpassen.

Spreekt onze aanpak u aan?

Wij komen graag met u in contact om vrijblijvend kennis te maken.

Samenwerking

Ecoleon staat voor kwaliteit. Daarom gaan wij alleen in zee met partijen die duurzaamheid in hun genen hebben. Ecoptap is daar een voorbeeld van. Zij produceren onze laadpalen die opvallen door veiligheid, vandalismebestendig, betrouwbaar en geschikt voor alle elektrische voertuigen. Ecoleon is reseller van Ecotap producten.

 

Volg ons: